Ansatte

Bjørn Eldar Olsen

Cathrine Johansen

Stilling: Barnehagelærer

Utdannelse: Bachelor førskolelærerutdanningen I tillegg har jeg pedagogisk veiledning og tar deltid organisasjon og ledelse. I møte med barna så liker jeg å støtte opp nysgjerrigheten og undre meg sammen med barna. Jeg liker å bli med i leken på barnas premisser og kunne være tilstede i barnas herlige her - og nå verden. Interessen for musikk, sang og dans er noe jeg tar med meg i hverdagen sammen med barna. Et godt foreldresamarbeid med god, tydelig og åpen kommunikasjon mener jeg er avgjørende for å skape en best mulig hverdag for barna. Et godt samarbeid er viktig for å sikre barnas trygghet, trivsel og utvikling. Når foreldrene er trygge på oss og det vi driver med så smitter det over på barna. Barnehagen og foreldrene må har et felles mål: «for barnets beste».

Marthe (Colargol) Hauge

colargol@bamseby.no

Ledelsen

Therese Kraft

Stilling: Styrer
therese@bamseby.no

Jeg ble utdannet førskolelærer i 1996 og startet å jobbe i Bamseby barnehage som pedagogisk leder i 1999. Etter 5 år på avdeling fikk jeg tilbud om styrerassistent stilling og jobber i dag mest administrativt som styrer. Jeg er også å se på avdelingene når det er behov og trives med at jeg har mulighet til det. I 2019 tok jeg styrerutdanning ved Oslo Met. Har dere spørsmål så er det bare å ta kontakt med meg på mail; post@bamseby.no eller tlf. 40016351.

Benedicte Gundersen

Stilling: Daglig leder
benedicte@bamseby.no

Daglig leder Førskolelærer 1. avd spes ped 2. ledelsesutdanning Remmen 3. kurs for faglig ledere og instruktører 4. BI regnskapskurs 5. BI styrer kurs Liker natur, miljø og dyr m.m.

Ole Brum

Nina Ydse

Emma Hunn

Vegard Torgersen Løvf

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Sara (Ole Brum) Skaug

olebrum@bamseby.no

Paddington

Cecilie Gram

Lourdes Lund

Ilona Broka Wallevik

Stilling: Pedagogisk leder

Utdanning: Faglærerutdanning i formgiving, kunst og håndverk (Bachelor 300 st.p) Latvias Universitet Førskolelærerutdanning (60 st.p) Høyskolen i Oslo Pedagogikk for tospråklige lærere, morsmålslærerutdannelse Høgskolen i Sør-Trøndelag (modul 1 og 2, 30 st.p) Bachelor i kultur- og samfunnsfag; studieprogram: engelsk språk (180 ST. P) Oslo Universitet Kurs i Datakortet Arbeidserfaring: Faglærer i kunst, forming og håndverk. Morsmårslærer. SFO ansatt. Barnehagelærer, pedagogisk leder.

Vesle Bjørn

Marit Eriksen